niedziela, 4 stycznia 2015

Prolog


  Czy zastanawialiście się kiedyś, co by było, gdyby całe wasze życie przewróciło się do góry nogami? I to w dodatku z powodu jednej, głupiej rzeczy? Jednego durnego zdarzenia?
  No, bo co by się stało z takim... dajmy na to Bilbo Bagginsem, jeśliby nie zgodził się zostać włamywaczem? Lub z Harrym Potterem, gdyby Voldemort postanowił, że dzieckiem, którego dotyczy przepowiednia jest Neville Longbottom i to jego trzeba zgładzić? Albo Katniss Everdeen, która w trakcie dożynek nie postąpiłaby tak, jak w książce i nie zastąpiłaby siostry w Głodowych Igrzyskach? Co by się z nimi stało? Jak wyglądałoby ich życie? Ich historie?... W jaki sposób ten jeden mały gest zmieniłby ich życie? Jeden mały gest...
  Jestem Laura Marano, a to moja historia, w której zaczaił się "jeden mały gest".

~*~
No więc tak... Mój drugi blog. Mam nadzieję, że będzie lepszy od tamtego, chociaż nie wiem jak to z nim będzie, ponieważ w sumie nie mam prawie w ogóle czasu wolnego. Serio. 
Cały czas nauka, szkoła, nauka, szkoła muzyczna, nauka... Eh! Rzygać mi się chce.
Ponad to już nie mam, że tak powiem "fazy" na punkcie R5, Laury Marano itd., ale naszła mnie ogromna wena, poza tym pisząc odrywam się od rzeczywistości i... nieważne.
Mam nadzieję, że TY drogi czytelniku, który przeczytałeś prolog, zostaniesz ze mną do końca tej historii ;)

3 komentarze:

  1. Dawaj szybko rozdział, bo prolog jest bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam, zmień czcionkę. I kolory. Moje oczy cierpią tak bardzo.
    Bilbo Baggins - tu mnie masz. Kupiłaś mnie i zajrzę z chęcią, żeby zobaczyć w jakim kierunku poprowadzisz opowieść.

    PS. Nominowałam Cię do LBA, nie pytaj, ja także nie wiem o co w tym chodzi: http://pamietnik-ally-dawson.blogspot.com/p/lbg.html

    Wybacz krótki i beznadziejny komentarz, ale naprawdę moje oczy cierpią od tej jaskrawości.
    Odmeldowuję się i do następnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej? Nie razi już :P Mam nadzieję, że tak, bo zmieniałam to aż całe.. 10 minut xd

      Usuń